Vodomil.cz
oHledat
Nákupní košík 0 0 Kč

Časté dotazy zákazníků

Jak objednávat po telefonu?

Jednoduše si v e‑shopu vyberete zboží, pro lepší identifikaci si opište přesný název zboží a zavolejte nám na telefonní číslo 777 894 860. My s vámi vyplníme objednávku, která vám přijde s potvrzením do mailu. Pak už jen budete sledovat svůj e‑mail o průběhu zpracovávání objednávky.

Jak probíhá vyřízení objednávky?

Jakmile odešlete objednávku, jste od nás informováni o přijetí této objednávky do našeho systému. Poté následují další informace o každém kroku vaší objednávky (potvrzení objednávky ‑ objednávka se vyřizuje ‑ objednávka expedována). Důležitou informací u každého produktu je „doba dodání“, která vás informuje o nejdelší době expedice k vám.

Jak probíhá placení a doručení?

Před odesláním objednávky máte na výběr dvě možnosti. 1. platbu převodem z účtu nebo 2. dobírkou při převzetí zboží na místě doručení. V první variantě vám bude zaslána do mailu proformo faktura, kterou jakmile zaplatíte, neprodleně budeme objednané zboží expedovat. Ve druhé variantě zboží platíte na místě doručení při osobním převzetí zásilky. Před doručením jste pracovní den předem informováni od nás o expedici z našeho skladu. V den doručení vás kontaktuje také přepravce, zpravidla 1 hodinu před doručením.

Jak probíhá reklamace?

Pokud se vám stane jakýkoli problém se zbožím zakoupeným u nás v záruční době, neprodleně nás kontaktujte výhradně e‑mailem, kde napíšete přesný popis závady, číslo faktury a datum nákupu. Reklamace bude ihned řešena a o vyřizování a dalším postupu vás budeme průběžně informovat. Reklamaci řešíme co nejrychleji bez průtahů, nejdéle však do 1 měsíce.